Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Sende/motta bilder knyttet til et prosjekt

av Anonymous

Vi tar mange bilder som del av dokumentasjon på prosjekter, og jeg lurer på om det er en måte å gjøre dette på - f.eks. slik Mamut Mobile Scanner fungerer på kvitteringer til bilagsregistrering? Hvis det ikke finnes ønsker jeg meg det...!!!

4 SVAR 4
Morten Heide
VISMA

av Morten Heide

Hei

Dette spesifikk ønsket er av hva jeg kan se ikke blitt gjort noe med ennå.  Verdt å merke at siden 2014 har store andeler av våre ressurser gått med til å implementere A-meldingen og alt rundt det, som samtlige av våre kunder som bruker lønnsmodulen er helt avhengig av. 

mvh,
Morten H
Visma Mamut Support 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Har det kommet en løsning på dette med mobile scanner?

 

Mvh.

 

Geir Sindre

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk! Jeg prøver ut løsningen du foreslår - i påvente av at ønsket blir oppfylt 🙂

Mvh
Anne Jenny

Morten Heide
VISMA

av Morten Heide

Hei

Mamut Mobile scanner plasserer bildene kun i bilagsregistrering, så det vil ikke passe helt her. Da måtte det i så fall være et bilag relatert til prosjektet. Knyttes bilde til bilaget, som igjen knyttes til prosjektet vil du på en måte få det til.

Skal man ikke gå via bilagsregistrering, må du importere dokumentet/bilde inn i Mamut. Gjerne direkte fra prosjektmodulen under dokument.  Egen knapp for det der.  Men det blir ikke så smidig som med Mamut Mobile scanner, da du jo må fikse på egenhånd at bilde finnes på pcen før du importerer det.  Ergo må du scanne det eller overføre det til aktuell pc fra mobil/kamera.

Skal opprette et ønske for deg på dette til vår utviklingsavdeling.


mvh,
Morten H. - Mamut Support