Mine områder
Hjelp

Avsluttet ordre i SpeedyCraft

av Cathrine Sirevåg Andreassen

Hei

Vi opplever nå i flere og flere tilfeller at selv om våre ansatte har avsluttet ordren i SC og synkronisert dette inn til Contracting, avsluttes den ikke i Contracting. (Den får ikke "grøn hake" og legger seg i kategorien "Ferdigmeldt Hpc")

I forhold til fakturering av kunden bruker vi dette paramenteret, så det er litt urovekkende at det ikke fungerer alltid.

I tillegg kunne vi manuelt deaktivere og aktivere brukere via SpeedyCraft fliken på ordren for å få denne grønne haken på ordren (Ferdigmeldt Hpc). Heller ikke dette får vi til å fungere.

Hva er det vi overser?

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Supert:)

Oppgrader også til versjon 5.31.07.

av Cathrine Sirevåg Andreassen

Hei

 

Vi kjører versjon 5.31.05.

 

Jeg får ta dette med vedkommende som fakturerer. Kommer tilbake hvis vi fortsatt opplever problemer.

 

Cathrine

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei igjen!

Da har jeg fått svar:

For at den grønne haken skal settes i Visma Contracting (VC) må denne importeres fra SpeedyCraft (SC).  VC kan ikke sette denne, med andre ord, når ordren er ferdigstilt i SC sendes/eksporteres en kode "Avsluttet" til VC. Dette skjer ved import/oppdatering fra SC.

av Anne Haagensen

Hei!

Utviklingsavdelingen har testet dette nå og det fungerer her hos oss.  Spørsmål, har du versjon 5.31.07?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"