Mine områder
Hjelp

Avtalegiro

av Anne Christine Bråthe-Storeide

Finnes det muligheter for å koble til avtalegiro med webfaktura? Har Visma løsning for integrasjon mot Avtalegiro?

med vennlig hilsen
Anne Christine Bråthe-Storeide - Aval AS - www.aval.no
12 SVAR 12

av Svein Holanger

Hei

Per i dag har vi ikke støtte for avtalegiro, kun eFaktura. Men vi håper at dette skal bli mulig i 2017.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei - er avtalegiro på plass i Webfaktura nå?

av Svein Holanger (Oppdatert ‎13-11-2017 12:07 av Svein Holanger VISMA )

Hei

Nei, Avtalegiro er ikke på plass. AutoInvoice har en delvis løsning for dette, men planlegger å komme med en komplett løsing i første halvår 2018. Når det er på plass, ønsker vi å tilby dette i WebFaktura.

Geir Løkke
CONTRIBUTOR *

av Geir Løkke

Hei, Vi har Visma Contracting og Visma Autoinvoice, vi ønsker å benytte avtalegiro. Ser at du svarer det er planlagt en løsning på dette i 2018, er dette på plass nå?

av Ramon H. Iversen

Avtalegiro-løsningen vi har jobbet med i AutoInvoice har dessverre tatt lenger tid enn først antatt. Vi har nå vært i pilot en periode, men ønsker oss flere piloter før vi lanserer løsningen. Tar kontakt med dere for å høre om evt. dere kunne tenke dere å være pilot.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, Noen som vet om det nå er mulig med avtalegiro i Visma Webfaktura?

av Svein Holanger

Vi forventer at dette skal være klart for bruk i WebFaktura så snart AutoInvoice kan levere dette. Per idag finnes det løsninger for avtalegiro fra Visma Business og Visma Global, men så snart AutoInvoice kan levere dette, så blir det enklere å ta dette i bruk fra andre Visma-systemer.

AutoInvoice forventer å ha pilot på dette i løpet av september i år.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tenker du da at det kan være klart fra januar 2020? Dette blir helt avgjørende for hvorvidt vår kunde kan fortsette å benytte Webfaktura, eller om de må over på annet system, så jeg skulle gjerne hatt et litt tydeligere tidsperspektiv?

av Svein Holanger

Vi har ambisjoner om å få dette klart før 2020, men det avhenger av hvordan pilotperiden går.

RBL
CONTRIBUTOR *

av RBL

Noe nytt her? Vi er også avhengig av mulighet for AvtaleGiro for å ta i bruk Webfaktura.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

 

Når får dere avtalegiro på plass? Mvh

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Hei!

Hvordan ligger dere an på denne løsningen?
Og er det en plan for å gjøre det mulig med repeterende fakturering?
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"