Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Egne varer til Handyman

av Anonymous

Hei!

Noen av svakstrømsmontørene våre handler mye produkter direkte fra leverandører som ikke går gjennom grossister.

De har et ønske om å ha en liste med varer og priser tilgjengelig i Handyman slik at de kan legge til dette direkte ute på jobben. Varebeholdning er ikke nødvendig.

Jeg har funnet noe info om at jeg kan opprette en grossist for Egne varer e.l., men det jeg fant var ikke helt utfyllende. 

Kan noen peke oss i riktig retning?

3 SVAR 3

av Hege Johansen2

Hei

 

Det mest hensiktsmessige her, blir å opprette disse leverandørene som egne grossister.

Du kan følge oppskrift du fikk tidligere vedr denne saken.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Takk for utfyllende svar!

Er det noen mulighet for å lage f.eks. en excel-fil med vareopplysninger og så oppdatere VC med denne?

Veldig mange av de leverandørene benytter ikke el.nummer, er det noe vi må passe på ang. varenummer, eller holder det at det er unike nummer?

Det er jo flere leverandører det er snakk om, med flere varer hos hver leverandør, kan det være mer hensiktsmessig å opprette hver og én som unike grossister i stedet for å samle de under "Egne varer"?

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Legger ved en enkel beskrivelse til deg på å opprette en grossist med "Egne varer".

Ha en god dag:)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"