Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ekstra informasjon på lønnsslipp

av Anonymous

Er det mulig å få informasjon om aktuell årslønn samt stillingsprosent på lønnsslippene til hver enkelt ansatt i H&L?

3 SVAR 3
Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Vi tar med oss ønske ditt videre.

 

Ha en fin dag!

 

Mvh

Hanna

Visma / Huldt & Lillevik

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Synes dere bør vurdere å gi brukerne mulighet til å vise dette på lønnsslippen. Har selv aldri følt behov for å ha årslønnen der men vi legger ofte inn stillingsandelen i prosent som en fast opplysningen. Den kan hjelpe oss internt med å unngå å gjøre feil. Men i og med at lønnsslipper ofte kreves fremlagt for banker osv. synes jeg det er en relevant opplysning å få med. Forøvrig bør alle lønnsslipper ha et felt med informasjon om hvordan arbeidsgiver ønsker at kontakt skal skje om det skulle være noe ifm. lønnsslippen. Synes også det bør klart fremgå hvilken versjon av skattekortet man benytter og om trekk skjer som hovedarbeidsgiver eller biarbeidsgiver.

Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Hei!

Det er dessverre ikke noen automatikk for å få med dette på lønnslippen. Så dersom du ønsker å vise dette, så må det legges inn fast på registrere per person. Som en f.eks en fast melding på lønnslippen (Periodens lønn | registrere per person | meldinger). Alternativt kan du sette på variabel tekst på lønnsarten for fastlønn, slik at du kan legge inn årslønnen i navnefeltet til lønnsarten på Kartotek | Fast lønn/trekk.

 

Mvh

Hanna

Visma/Huldt & Lillevik

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"