Mine områder
Hjelp

Gate/fakturaadresse etter oppgradering til 5.40.01

av Cathrine Sirevåg Andreassen

Hei

Vi har nå oppgradert til versjon 5.40.01. Men når vi nå skal skrive ut fakturakopi kommer både gateadresse og fakturaadresse med på fakturaen. I tillegg henter den postnummer og poststed i fra gateadresse, selv om gateadresse og faktura adresse er ulike.

Hvis det ikke finnes en egen fakturaadresse, er jo gateadresse og fakturaadresse lik, og den kommer da opp 2 ganger.

Dette er vel ikke riktig? Skal den ikke bare hente fakturaadresse uansett når vi skriver ut faktura? Og postnummer fra fakturaadresse?

Finnes det noen innstilliger som vi har feil?

Cathrine 

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Veldig bra:)

Ingrid Espeseth
CONTRIBUTOR *

av Ingrid Espeseth

Hei, og takk for svar 🙂

 

Jeg har allerede slettet "5 Kunde fakturaadresse A40" fra mine fakturablanketter 🙂

Så da har det ordnet seg 🙂

 

Mvh

Ingrid

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Vi må igjen beklage lang ventetid på support, det er enormt stor pågang om dagen...

Hvis du ønsker å endre på "gammel" blankett, ja, da må det gjøres i blankettdefineringen, men som beskrevet over kan du laste ned riktige blanketter her på Community.

Send en mail til contractingsupport@visma.no hvis du ønsker at support skal ringe deg.

Ingrid Espeseth
CONTRIBUTOR *

av Ingrid Espeseth

Må endringene gjøres inne på blankettdefinering, elller annet sted?

 

Har prøvd å ringe support, men får ikke svar - enda jeg ventet leeeeenge.

 

Ingrid

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

I versjon 5.40 er feltet "Fakturaadresse" nytt og det blir noe endringer på blankettene.

Vi har lagt ut nye blanketter i denne versjonen som ligger her på Community under "Nedlastinger".  Ønsker du å beholde blankettene du har må det gjøres noen endringer.  Trenger du hjelp til dette må du kontakte support.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"