Mine områder
Hjelp

Internet Browser i Visma Lønn 11.x

av Owe Bernt Robertsen

Etter omlegging til ny versjon av Visma Community så fungere ikke startsiden i Visma Lønn.

/t5/Visma-Lonn/ct-p/NO_SW_Visma_lonn

 

Vi støtter ikke lenger Internet Explorer v10 og eldre.
Oppgrader til en nyere versjon eller bruk en annen nettleser.

Den kommer tilslutt opp med You'er using Explorer version 8 on Windows.

Selv om jeg kjører IE 11 på server og Edge eller Chrome på klient.

 

Noen løsning for dette?

 

6 SVAR 6

av Stian Alexander Lie

Hei, 

 

mest effektive løsningen frem til det evnt er løst i community er å gå på verktøy, generelle innstillinger, og fjerne krysset på Vise Visma Community ved oppstart. Da forsøker den ikke å laste nettsiden og du slipper skriptfeielen. 

 

det fungerer likt i Global, business er jeg ikke helt sikker på hvor innstillingen er. 

 

mvh

 

Stian 

 

 

Hei,

 

Vi har nå endret slik at alle som får opp Community i løsningen sin skal få opp en informasjonsside istedet for Community. Denne siden gir dere informasjon om hvilken adresse dere må gå til, i en nettleser utenfor produktet deres, for å besøke Community. 

 

Vi vil nå undersøke videre hvordan vi kan få tilbake Community som startside i våre produkter og tjenester uten at dette skaper feilmeldinger og problemer for dere som brukere. Vi vet at mange setter pris på å holde seg oppdatert med at Community er startsiden i produktet.

Å få på plass en løsning vil nok ta noe tid, så inntil videre håper jeg at dere vil besøke Community utenfor produktet.

Et tips er å sette den Community-siden som er mest relevant for deg som startside i nettleseren.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂

av Helga Marie Auran

Hei,

 

Frem til vi har en løsning på dette så anbefaler vi å bruke Community i en nettleser utenfor selve systemet ditt.

Vi jobber med saken, og vil oppdatere her så fort vi vet noe mer.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Kent Elverum
VISMA

av Kent Elverum

Hei!

 

Vi er klar over dette problemet, og jobber med saken.

Problematikken består ikke i hvilken nettleser-versjon av IE du selv kjører på din maski, men hvilken versjon som er "embedded" inn i Visma Lønn for å laste siden.

 

Mvh,

Kent Elverum 

Visma Software AS

 

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

Det samme skjer her!

vi har også IE 11

Håper på en rask løsning her!

 

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

og ved publisering av svaret mitt kommer følgende feilmelding opp

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"