Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Logo på faktura

av Anonymous

Hei.

Hvordan kan jeg sette i logoen på faktura. Kommer ikke videre i formularer. Noen som kan hjelpe?

 

8 SVAR 8

av Per Øyvind Trydal

Du kan endre det ved å lagre ny logo (bmp fil) med samme filnavn som den gamle, men den nye logo bør ha samme størrelse (eller være mindre enn den gamle) ellers vil den ikke passe på formularet. Husk også på at evt fakturakopier også vil bli endret dersom du endrer logo. For å unngå endringer i fakturaarkivet så må du lage et "nytt" formular ved å kopiere det gamle .

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan kan en skifte ut eksisterende logo med ny?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Supert takk skal du ha.

Godkjent løsning
Guro Momrak
CONTRIBUTOR ***

av Guro Momrak

Hei,

Jeg foretrekker å gjøre det på formularer, og så gå på grafisk redigering av formular. Der kan jeg lett legge til logo og tilpasse plassering og størrelse.

 

Lykke til!

Anders Kringsjaa
CONTRIBUTOR ***

av Anders Kringsjaa

Kan jeg da få endringen med logoplassering til å gjelde alle dokumenter?

 

Det må gjøres per formular, men du kan jo kopiere formularlinjer fra et formular og lime inn på de andre formularene. Dersom formularet er brukt tidligere på ordredokumenter så må du være forsiktig da endringer på eksisterende formularer kan ødelegge dokumentarkivet. Det skal være sperre for dette i Systemopplysninger, men det hender noen ganger at noen har fjernet denne sperren og glemt å sette den aktiv igjen.

 

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan kan man skifte ut eksisterende logo i formularene med ny?

magnusalex
PARTNER

av magnusalex

Lettest er om du lager logofilen i lik størrelse og samme format som den gamle, og bare bytter ut filen som ligger på filområdet.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"