Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Merke dokumenter som er klare til overføring til ERP (uten flyt)

av Anonymous

Hei!

 

Jeg er ganske fersk bruker av Visma dokumentsenter - har tidligere brukt PaperLess i mange år. Mange likheter, men savner en del funksjoner her... Jobber i byrå, har mange småkunder som ikke har bruk for flyt, men vi ønsker ikke ha regnskaper på papir lenger av den grunn. Forsøker å finne ut av om Vismas dokumentsenter egentlig er brukbart for disse kundene - hvor vi enten får bilagene på papir eller på mail.

 

Jobber altså med dokumentene i Nye dokumenter, konterer ferdig, men har kanskje en del dokumenter som IKKE ennå skal overføres til ERP. Har bare funnet at jeg kan ta opp kolonne for Kategori, og merke de som er klartgjorte med en farge. Men det medfører mye museklikking for hvert bilag - har ikke klart å finne noen hurtigtast for dette. I PaperLess hadde vi en kolonne med avhukning som skjedde ved å trykke mellomromtasten - veldig lett. Er det ikke noen bedre alternativer her, enn å bruke Kategori og farge?

 

Takknemlig for tips for øvrig - hvis det er andre som har erfaring med slik bruk av dokumentsenteret. 🙂 

0 SVAR 0
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"