Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Revisortilgang

av Anonymous

Hei,

 

Hvordan kan jeg gi revisor tilgang til alle dokumentene i dokumentsenteret uten å måtte kjøpe en ny bruker?

8 SVAR 8
Jan Erik Gøbel
CONTRIBUTOR *

av Jan Erik Gøbel

Hei Svein,

Jeg tror ikke du forstår hva vi mener. I fliken kunder kommer det opp alt som har foregått på kundereskontro av innbetalinger og andre ting utenom utg fakturaer. I kolonnen hovedbok i denne fliken, kommer 1500 opp som er kontoen for reskontro kunder. derimot i kolonnen for kunder står det leverandør som overskrift, og denne kolonnen er tom selv om alle innbetalinger er knyttet opp mot kunden via dokumentsenteret I flike leverandører kommer alt frem.

av Svein Holanger

Hei

I fliken Kunder vises alle dokumenter som er knyttet mot en kunde. Hvis den er blank, så har du antagelig ikke knyttet dokumenter til kunder. Utgående faktura blir ikke knyttet til Document Center.

Hvis dere trenger mer informasjon i rapportene enn det dere ser her, så anbefaler jeg et rapporteringsverktøy, f. eks Visma Rapportering.

Jan Erik Gøbel
CONTRIBUTOR *

av Jan Erik Gøbel

Disse spørsmålene som her er nevnt synes jeg Visma skulle svare oss på her i forumet. Det er tydligvis en feil som de her burde  gi oss tips om hvordan vi kan rette opp dette, eller også sende ut en retting.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

I kundefanen ser jeg at kolonnen heter "Leverandørnr", likt som på leverandørrapporten. Det skulle nok vært sti til Kundenr. ?

 

MVA koden vises i kolonnen Mva.kode. Er helt enig i at rapporten skulle vist mva beløp, motkonto, periode og kontonavn.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Rapporten som vi får frem via eksternarkivet er kanskje noe mangelfull i forhold til den informasjonen som revisor ønsker. Blant annet hadde det vært ønskelig med mva kode, mva beløp, motkonto, periode og kontonavn. Noen som kjenner til om det finnes noen muligheter for å få frem dette?

Jan Erik Gøbel
CONTRIBUTOR *

av Jan Erik Gøbel

Ja, denne rapporten er veldig bra med ett unntak. Det gjelder kundefanen. Her kommer det bare fram konto 1500 men ingen kunder i kolnnen for kunder. Er det flere som har dette problemet. Jeg ber om kundenummer fra og til slik som det skal gjøres i startbildet. Leverandørene blir listet opp riktig men ikke kunder i kundefanen.

Jan Erik Gøbel
CONTRIBUTOR *

av Jan Erik Gøbel
 
Tore Gulliksen
PARTNER

av Tore Gulliksen

Hei,

Du finner Eksternarkiv på Verktøymenye i dokumentsenter.

Her lager du et arkiv som kan sendes til revisor.

 

mvh Tore G

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"