Mine områder
Hjelp
Elisabeth Endrestad2
CONTRIBUTOR *

Veiledning til punktene i kjørejournalen for årsavslutning

av Elisabeth Endrestad2

Jeg finner ikke veildedning til punktene i kjørejournalen for årsavslutning noe sted. Noen som kan gi et tips om hvor de finnes?

Konkret lurer jeg på punkt 6 -" Regenererer Brudd" som jeg ikke finner noe veiledning på.

6 SVAR 6

av Vegard Øfstaas

Årsavslutnigsboka er tidligere kun blitt delt ut som en del av dokunetasjonen til kunder som har deltatt på våre åpne årsavslutningskurs, eller som det tidligere het, Årsoppgjørskurs. I 2016 besluttet vi å utvide tilbudet, og selge denne til de som ønsket seg en utfyllende dokumentasjon, men ikke ønsket å delta på kurs. Vi la også inn årsavslutningsveiledningen som en dal av oppslagsverket Huldt & Lillevik oppslag lønn.
Vi bruker en god del ressurser hvert år på å skrive og oppdatere en forholdsvis omfattende dokumentasjon i frobindelse med årsavslutning, og derfor har vi valgt å ta en pris for dette i form av kursavgift, abonnement på oppslagsverk, eller å ta betalt for kun boka. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

800 spenn for en PDF hvor mesteparten er utdrag av lover og regler. 
Kan ikke si jeg har mange positive opplevelser av at Visma har overtatt. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Sleipt gjort at det ikke blir iformert om hvor vi finner veiledningen. Jeg kjøpte til kr. 800,00. Vi betaler jo nok avgifter for programmet.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Veiledning til Årsavslutning 2016 fant jeg da jeg logget meg inn på Visma Kompetanse. Oppslag Huldt & Lillevik Lønn - Praktiske tips - Årsavslutning 2016. 36 siders veiledning. Sjekk i forhåndsvisning at du får med bildene. Tror du har alt du trenger der. 🙂

 

Dagny H. Austlid
CONTRIBUTOR ***

av Dagny H. Austlid
Hei, regenerere brudd finner du under periodens lønn, A-melding, arkfane verktøy. Mener du skal få to valg der, kjør begge to.
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg lurte på det samme. Og ble ganske forskrekket da jeg fikk rede på at jeg måtte betale 800 kr for å få den veiledningen. Riktignok innbundet i en bok. Det er for dårlig, synes jeg. Håper noen kan korrigere meg, så jeg følger med på denne tråden.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"