Mine områder
Hjelp
Trude Grønbech
CONTRIBUTOR **

fakturaer som ligger hos sykemeldt

av Trude Grønbech

Denne personen har en del fakturaer liggende, ikke videresendt eller godkjent. Kan man legge opp flyt for å unngå dette for ettertiden? Legge inn et navn nr 2 et sted, som trer i kraft ved uforutsatt fravær, eller noe annet? har ikke klart å finne ut dette på egen hånd ved å trykke i programmet. Vi har nettopp tatt i bruk dokument Center. 

1 SVAR 1
arne fure
PARTNER

av arne fure

Hei.

Systemet vil kunne automatisk overføre oppgaver(dokumenter) til en mottagers leder ved utløp av frister, en kan sette opp vikarer osv.

Det er flere muligheter. 

Jeg ser at dere er kunde av oss, så jeg kontakter deg direkte.

Automatic transfer of overdue tasks

Tasks that are not processed within the deadline can be automatically transferred to the recipient's superior.

When a recipient gets a document for approval, the document must be processed within a deadline. By default each recipient gets two days to process the document. If the recipient has not processed the document within the deadline, the document will be automatically transferred to the user listed as the superior in the ERP system.

Once a night the Visma Document Center server will transfer all the documents where the deadline for the active task is passed.

A recipient's superior is set up in the ERP system.

A note will be added to the document saying that the document has been escalated to the superior when it has been automatically transferred. You will also see in the flow tab that the original task was cancelled and that the superior now has the document.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"