for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ønsker en servicerutine som sletter artikler som ikke har noen verdi i artikkelnavn feltet.
Man skal egentlig ikke klarer å lagre en slik artikkel, men erfaringen tilsier at det er flere som klarer å få dette til.
For de som er interessert i å lese mer, så vet jeg om to måter (kanskje det er flere) det kan skje på.
Når en står i artikkelkortet og gjør et søk, og ikke treffer en artikkel, så blir det opprettet en artikkel i SQL med det artikkelnr som du gjorde søk på. Ved normalt bruk av Global, så blir den artikkelen slettet igjen i det man trykker ESC for å gjøre et nytt søk.
Men hvis det da skjer et brudd i med et søk oppe på en artikkel som ikke finnes, og da enten Rg_Cli eller RG_srv går ned, så er den artikkelen lagret for godt.
Det er dessverre mange som ikke klarer å logge seg ut av Global eller Terminalservere på slutten av dagen, så da klarer jeg å skjønne at det kan bli en del artikler ut av dette etterhvert, når pc går i dvalemodus, brukere blir kastet ut av Terminalservere, eller som noen har satt opp at Global prosessen på serveren tas ned hver natt, for å "begynne på blanke ark" neste dag.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.