Mine områder
Hjelp

Meld deg på webinar!

av Anonymous
Sett av 30 minutter for å få gode tips.

SuperOffice-webinar fremover

Webinarene varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger webinaret via Webex. Følgende datoer er satt opp i mars:

Nyheter i SuperOffice 8

14. mars, kl.09.00

SuperOffice har fått ny drakt, og vi guider deg gjennom de største endringene i brukergrensesnitt, nye funksjoner og i tillegg ser vi på vårt nye Dashbord. 

Brukerplanen Marketing har alt du trenger for å definere målgrupper, gjennomføre utsendelser og måle resultatet av dine kampanjer. 

Med brukerplanen Sales vil du kunne skrive tilbud raskere, få full kontroll på salgsmuligheter og pipeline. 

Med brukerplanen Service kan du enkelt behandle, samarbeide og løse alle henvendelser – vennlig, raskt og effektivt.

Klikk her for å melde deg på

 

Hvorfor velge SuperOffice CRM?

21. mars, kl.09.00

I dette webinaret går vi gjennom både hva CRM er, samt hvorfor det er viktig for å lykkes.
I tillegg får du smakebiter på hvordan SuperOffice hjelper deg til å bli enda bedre på Marketing, Salg og Service:

Brukerplanen Marketing har alt du trenger for å definere målgrupper, gjennomføre utsendelser og måle resultatet av dine kampanjer.

Med brukerplanen Sales vil du kunne skrive tilbud raskere, få full kontroll på salgsmuligheter og pipeline. 

Med brukerplanen Service kan du enkelt behandle, samarbeide og løse alle henvendelser – vennlig, raskt og effektivt.

Klikk her for å melde deg på

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"