Mine områder
Hjelp
Kristin Lund1
CONTRIBUTOR **

Ny versjon Huldt & Lillevik

av Kristin Lund1

Hei,

Jeg ser av en tidligere tråd at det er kommet en ny versjon av Huldt & Lillevik uten at jeg har vært klar over det.  Kan ikke se at det er noe sted jeg kan krysse av for akkurat dette heller. Er det noe sted man kan legge inn at man ønsker beskjed hver gang det kommer en ny versjon?

Kristin

5 SVAR 5

av Mina Røisland1

Dere kan se en forkalring på hvordan dere gjør dette steg for steg på denne artikkelen.

 

Mina

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} @font-face {font-family:"Segoe UI"; panose-1:2 11 5 2 4 2 4 2 2 3;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:8.0pt; margin-left:0cm; line-height:107%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoChpDefault {font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoPapDefault {margin-bottom:8.0pt; line-height:107%;} /* Page Definitions */ @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

av Mina Røisland1

Dersom dere under "Mine Varsler" har huket av for varsel på "Huldt & Lillevik" så skal dere få mail om ny versjon. Dersom dere ikke får det på mail, sjekk at status under "Send mail til meg hvis jeg ikke har sett varselet" (nederst på "Mine Varsler" - siden) er på "Daglig" eller på "Så fort som mulig". Nå skal dere motta mail fremover når det kommer ut nye versjoner.

Ønsker dere en god påske:)

 

Mvh

Mina/

Visma Software

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har samme spørsmål finner ingen steder og huke av at jeg ønsker medling om ny versjon.

Kristin Lund1
CONTRIBUTOR **

av Kristin Lund1

Jeg har vært inne, og mener selv at jeg har huket av for de riktige tingene.   Finner ikke noe som sier "ny versjon" spesifikt - kan du si noe om hva den boksen jeg da skal huke av heter?

Kristin

av Mina Røisland1

Hei Kristin,

Du kan gå på "Min Side", deretter "endre profil" og deretter "Mina Varsler". Her kan du huke av for hvilken informasjon du ønsker tilsendt på mail og hvor ofte du ønsker info.

Håper dette hjalp!

 

Mina/

Customer Care, Visma Software

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"