Mina produkter
Hjälp

Ladda ner vår app och registrera närvarotid!

17-06-2019 12:31 (Uppdaterad 17-04-2020)
  • 0 Svar
  • 0 gilla
  • 3462 Visningar

In- och utcheckning på arbetsplatsen sker normalt genom vår app i iOS eller Android. Appen heter Visma Construction eller Visma Entry och finns att ladda ner för Android (t.ex. Samsung) och iOS (t.ex. iPhone). Se länk för nerladdning nedan.

Första gången som en användare loggar in så uppmanas denne att byta lösenord.

Användaren hittar rätt projekt antingen genom att söka efter projektet (klicka längst upp till vänster för att få fram menyn, välj ”Projekt” i menyn och sök på projektnamn) eller genom att lägga till projektet som favorit i menyalternativet ”Mina Projekt” (klicka längst upp till vänster för att få fram menyn, välj ”Mina Projekt” i menyn och sök på projektnamn).

Efter det att användaren loggat in i appen med användarnamn (förnamn.efternamn@domänadress) och lösenord väljer användaren aktuellt projekt och klickar på den gröna ”checka in/ut”-knappen.

 

Visma Construction eller Visma Entry finns att ladda ned för iOS och Android. Ej tillgänglig för Windows Phone. Öppna App Store eller Google Play i din smarttelefon och sök efter Visma Construction (f.d. Movenium) eller Visma Entry.

 

English:
Visma Construction makes it quick and convenient to manage daily attendance using our ID06 attendance leader and time tracking. You can manage several projects simultaneously and constantly monitor your attendance and time reporting with history. Projects where you are already registered in the ledger are automatically visible and it is easy to add projects to your time reporting.

Download/Ladda ner Visma Construction

construction.pngrsz_appstorelogo-600x183.pnggoogleplay.png

Download/Ladda ner Visma Entry

 

construction.pnggoogleplay.pngrsz_appstorelogo-600x183.png

Image-1_iphonexspacegrey_portrait.png

Medverkande

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här