Mine områder
Hjelp

Er du oppdatert på ditt fagsystem?

De aller fleste av oss trenger innimellom både repetisjon og påfylI av ny kunnskap, for å fullt ut nyttiggjøre oss de mulighetene som ligger i de systemene vi benytter. Kanskje er det funksjonalitet som finnes i systemene du ikke benytter? Eller kanskje er det andre måter å bruke systemet på, som kan bidra til å lette arbeidshverdagen din? 

Vi tilbyr nå en rekke kurs som vil gi deg kunnskap og bygge kompetanse, slik at du kan ha best mulig utbytte av fagsystemet. I våre kurs går vi igjennom viktig funksjonalitet, både det grunnleggende, men og det som er av nyheter og andre nyttige tips.

Kursene som settes opp denne høsten er:

-Sikker Sak Barnehage Oppfriskning for systemadministrator           15.oktober

-Flyt Barnehage Min Barnehage                                                               16.oktober

-Flyt Barnehage Oppfriskning for systemadministrator                       22.oktober

-Sikker Sak Barnehage Saksbehandling                                                  24.oktober

-Flyt PPT og 

Sikker Sak Barnehage Statistikk i Flyt PPT og Sikker Sak                     25.oktober

-Sikker Sak Barnehage          

Rutiner i Sikker Sak ved nytt barnehageår                                             28.oktober

-Barnehageopptaket i Flyt Barnehage                                                     25.november

-Flyt Barnehage Min Barnehage som verktøy i det 

pedagogiske arbeidet                                                                               26.november

Kursene holdes av en av våre erfarne fagkonsulenter. Våre fagkonsulenter gir opplæring i og råd om bruk av Visma sine systemer for barnehager og PPT, og er pr i dag i teamet for planlegging, gjennomføring og oppfølging av prosjekter i om lag 200 kommuner. Våre fagkonsulenter har lang og bred erfaring fra barnehage og/eller PPT.

Du finner nærmere omtale av kursene og mulighet for å melde deg på HER

Meld deg på til våre kurs!