for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Visste du at de private barnehagene også kan få tilgang til appen Min Barnehage? Private barnehager kan derfor på lik måte som de kommunale barnehagene, ved egen avtale, også få tilgang til aktuell funksjonalitet i Flyt Barnehage, samt tilgang til å bruke appene for ansatte og foresatte.
Til sist i denne artikkelen finner du en kort video om hva Min Barnehage tilfører barnehagene.
Min Barnehage-appen har samme brukeropplevelse som, og er integrert med administrasjonsløsningen, Visma Flyt Barnehage. Dette gjør at hendelser og dialog speiles umiddelbart for de som har tilgang til å se informasjonen på begge flater. Legger barnehagen ut informasjon ett sted, finnes den umiddelbart på alle flater der det hører hjemme.
Min Barnehage har tilhørende apper som gir støtte til de som jobber ute i avdelingene. Eksempler på funksjonalitet er aktivitetskalender, tilstedeværelse, fraværsregistrering, pedagogisk dokumentasjon, bilder og kommunikasjon med foresatte. Du finner mer informasjon om nyttige funksjoner på våre hjemmesider.
De aller fleste kommunale barnehager som benytter Visma Flyt Barnehage, har også tatt i bruk Min Barnehage. Gevinstene de kommunale barnehagene allerede har realisert kan nå også de private barnehagene ta del i.
Ved at også private barnehager tar i bruk appen har barnehagene muligheten til å ha en felles strategi og løsning for barnehage-hjem-dialog for alle i kommunen. Dette sikrer at mindre, selvstendige private aktørene får tilgang til verktøy som oppfyller dagens krav. Det letter kommunikasjon på kommunens hjemmesider om praksis i kommunens barnehager. Og foresatte med barn i ulike barnehager kan bruke samme løsning for kommunikasjon.
Vi anbefaler å ta en titt på vår hjemmeside hvor du finner mer info og kan se en video om hva Min Barnehage tilfører barnehagene. Hjelp oss gjerne å nå ut til de private barnehagene med denne informasjonen. Vedlagt denne artikkelen finner du informasjonen i PDF format som du videresende eller printe for deling videre til private barnehager i din kommune.
Kontakt oss gjerne for å få informasjon om pris og betingelser for å rulle ut appen også til private barnehager.
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.