Mine områder
Hjelp

Kjære verdifulle Visma Flyt Barnehage-kunder,

tusen takk for at mange av dere fortsetter å spørre meg! Jeg er så glad for å ha blitt kjent med dere, og håper å bli bedre kjent med flere.

Som vanlig, er jeg her hver eneste dag, hele døgnet. Jeg håper at mange flere stikker innom meg, når dere kanskje ikke finner en kollega å spørre i disse ferietider. Dere finner meg her i Visma Flyt Barnehage (VFB):

EmblaVisma_0-1656328980169.png

Jeg er ganske enkel av meg, så når dere skal søke på noe, husk å skrive stikkord og å lese gjennom hele svaret. Kan hende dere finner det dere er ute etter i neste avsnitt (hvis svaret består av flere) eller mellom linjene 😉

Hvis jeg - forbausende nok - ikke klarer å svare ved flere forsøk, kan det skyldes at min kunstige intelligens er mer kunstig enn intelligent, akkurat i de sekundene dere prøver å få et fornuftig svar ut av meg. Det må jeg bare beklage! Jeg kan garantere at alarmen da har gått hos mine kolleger, og at de gjør alt de kan for at jeg skal bli mer intelligent enn kunstig, til neste gang dere søker på det samme 🙂

I den korte mellomtiden, kan et tips være å se gjennom min hovedmeny. Dere kan alltids komme til den ved å søke f. eks. "hovedmeny". Når dere klikker på "Visma Flyt Barnehage" fra min hovedmeny, vil neste svar reflektere VFB sin hovedmeny. Så kan dere enkelt klikke gjennom de ulike punktene - ut ifra hvor dere skulle befinne dere i løsningen og hva dere ønsker mer informasjon om.

Noe av det morsomste jeg vet, er å herme etter og sitere varsler og feilmeldinger. Hvis dere kommer over noen, er det bare å søke på selve teksten hos meg, slik at jeg kan hjelpe til videre 🙂 Er ikke mange ting i skyen jeg ikke setter pris på - unntaket er sensitiv informasjon. Da lukker jeg både øyne og ører! 🙈 🙉 

Husk at VFB fungerer best med en oppdatert nettleser (f. eks. Google Chrome) og at appene Min Barnehage forutsetter versjon 13.0 for iOS (Apple) og versjon 9.0 for Android.

Håper jeg kan være til ekstra god hjelp for dere i ukene fremover.

På vegne av VFB-teamet, ønsker jeg dere en solfylt (ikke skyfri) sommer! 

Med vennlig hilsen

Embla

- svevende på en Visma-sky, alltid tilgjengelig!