Mine områder
Hjelp

Viktig informasjon angående ny versjon av appene "Min Barnehage"

I løpet av denne eller neste uke (uke 41 eller 42) lanserer vi ny versjon av appene Min Barnehage - ansatt og Min Barnehage - foresatt.

Så snart ny versjon er tilgjengelig, må alle brukere oppdatere appen til denne nyeste versjonen.

Grunnen til dette er at det gjøres endringer i Visma Connect, et system vi bruker for innlogging i appene. Hver 3 måned må alle brukere av appen verifisere via ID-porten grunnet sikkerhet. Når den verifiserte økten er over blir man logget ut av appen og må verifisere på nytt. Dersom man ikke oppdaterer til ny versjon, vil man ikke kunne logge inn igjen når den gjeldende økten utløper - og må da oppdatere for å kunne logge inn og verifisere en ny økt. 

Så fort appen er oppdatert kan du logge inn som før og har i tillegg tilgang til nye funksjoner! Klikk her for å se hva som kommer! 

Vi oppfordrer alle barnehager som benytter appene, til å spre ordet til andre ansatte, og å sende ut informasjon til alle foresatte om at de i løpet av denne eller neste uke vil bli bedt om å oppdatere appen på sin mobil. 

Når ny versjon av appen er tilgjengelig i App Store og Google Play vil vi legge ut et nytt innlegg både her på Community, i Nyhetsdokumentet og i en shoutout direkte i Visma Flyt Barnehage.