for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Visma Flyt Barnehage dekker alle behov for moderne administrasjon av barnehager. Både administrasjonsløsningen/webløsningen og appene er intuitive, men den hyppige utviklingen av løsningen gjør at det stadig er nye verdifulle funksjoner å gjøre seg kjent med. Selv den mest drevne superbruker kan ha god nytte av e-læring.
For å gi dere et lite innblikk i e-læring for Visma Flyt Barnehage har vi lagt ut noen sniktitter fra e-læringspakken her i community. Disse videoene er valgt da de viser litt av bredden i e-lærling.
I den første videoen, som er en del av kurs for barnehageadministrator, kan du se hvordan man behandler oppsigelse av barnehageplass.
For kommuneadministrator har vi plukket ut en e-læringsvideo om optimert opptak, Løsningen som optimerer barnehageopptaket i din kommune, og gir flere foresatte førstevalg for sine barn.
Til sist ønsker vi å vise dere en video fra kurs for øvrig ansatte som viser hvordan man bruker sovelisten i appen Min Barnehage-ansatt.
I vår nye e-læringsportal “Visma læring” kan dere få tilgang til hele E-læringspakken, som inneholder nesten 100 videoer om VFB, Foresattportalen og appene Min Barnehage-foresatt, og Min Barnehage-ansatt.
Ønsker du en egen visning av portalen og opplæringsvideoene, eller ta en prat med oss rundt eLæring? Ta kontakt via Visma Shop. Eller ta kontakt direkte med oss på:
Region Nord/Vest: Tommy Berglind på tommy.berglind@visma.com
Region Sør/Øst: Simon Eriksson på simon.eriksson@visma.com
E-læringspakken er delt opp i kurs for tre hovedbrukere av systemet: Kommuneadministrator, Barnehageadministrator og øvrige ansatte i barnehagen. Hvert kurs er bygd opp av korte videoer som tar brukeren steg for steg gjennom systemoppsett, opptaksprosessen og daglige oppgaver og rutiner i både administrasjonsløsningen og appene.
Oppbyggingen av kursene sørger for stor nytteverdi både i opplæring og som støtte i det daglige. Nyansatte kan gjennomføre de kursene som er relevante for dem, i sitt eget tempo, og drevne brukere kan søke etter spesifikke temaer og nøkkelord ved behov for repetisjon eller opplæring i nye funksjoner.
E-læringspakken dekker også de handlingene foresatte kan utføre i foresattportalen og foresattappen, noe som gjør det enklere for ansatte å veilede ved behov.
Kursene i Flyt Barnehage er utarbeidet med tanke på å sette brukeren i sentrum. Kort fortalt; med eLæring får dere:
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.