Mine områder
Hjelp

Hva kan byrået mitt fikse for meg i Webfaktura?

25-03-2019 10:36 (Sist oppdatert 23-07-2019)
  • 0 Svar
  • 0 liker
  • 847 Visninger

Synes du det er vanskelig å huske hva du kan fikse selv og hva du må be om hjelp fra byrået for å sette opp? Her er en liste over 6 ting ditt regnskapsbyrå kan fikse for deg.

 

  1. Bistå med faktura-utsendelse
  2. La deg sjekke om faktura er betalt eller ikke
  3. Opprette nye prosjekter
  4. Sette opp fakturering i andre valutaer
  5. Opprette purreliste
  6. Sette i gang med repeterende fakturaer

 

1 - Bistå med faktura-utsendelse

...i de tilfellene der MVA ikke har blitt regnet ut, kan regnskapsbyrået ditt hjelpe deg med å opprette og sende ut en korrekt versjon av fakturaen.

 

2 - La deg sjekke om faktura er betalt eller ikke

For å aktivere innsyn i om dine fakturaer er betalt eller ikke, trenger du bare å kontakte ditt Byrå, så kan de sette det opp for deg på kort tid. Dette trenger man kun å gjøre én gang, og så forblir det en del av oppsettet ditt.

 

3 - Opprette nye prosjekter

Dersom du ønsker å opprette et nytt prosjekt, må byrået ditt fikse dette for deg.

 

4 - Sette opp fakturering i andre valutaer

Ønsker du å fakturere i en annen valuta enn NOK, må byrået ditt gå inn og sette opp dette for deg.

 

5 - Opprette purreliste

Det er regnskapsbyrået ditt som kan opprette en purreliste inne i ditt webfaktura-system. Denne kan du blant annet benytte for å sjekke hvor mange ganger det er purret på hver enkelt kunde.

 

6 - Sette i gang med repeterende fakturaer

Dersom du sender flere like, gjentagende fakturaer i løpet av et år, kan det være lurt å be regnskapsbyrået ditt om å aktivere repeterende fakturaer.

For mer informasjon om repeterende fakturaer og hvordan du oppretter disse, se her.

 

Bidragsytere
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"