Mine områder
Hjelp

Betingelser for fjernsupport - oppkobling til kunde

25-06-2017 12:59 (Sist oppdatert 08-05-2019)
  • 0 Svar
  • 0 liker
  • 17089 Visninger

Gjeldende betingelser gjelder for oppkobling til kunde i supportsaker

I visse supportsaker vil det være tidsbesparende om Vismas supportpersonell kobler seg opp mot kundens maskin.

For kunder med supportavtale med Visma er dette inkludert.

Kunder uten supportavtale med Visma belastes etter gjeldende supportsatser pr. påbegynt 20. min.   
Opplæring og konsulentbistand er ikke inkludert i supportavtalen.

Når kunden tillater at Vismas supportpersonell kan koble seg opp mot kundens maskin benyttes programmet TeamViewer.
Kunden vil under hele oppkoblingstiden følge arbeidet på egen skjerm.  Oppkoblingen termineres når arbeidet er utført og Vismas supportpersonell har ikke lenger tilgang til kundens maskin.
Ved å klikke på vedlagte link bekrefter du at du har tillatelse fra databehandlingsansvarlig (kunden) til å gi Vismas konsulent tilgang til å koble seg opp mot deres maskin/server.

 

Samtidig aksepterer kunden følgende:

  • Vismas supportpersonell gis tilgang/kontroll over både PC og server med alle data som er lagret
  • Visma er ikke økonomisk ansvarlig for eventuelle feil som kan oppstå under oppkoblingen eller for eventuelle følgefeil av oppkoblingen
  • Vi anbefaler at alle dokumenter som kan inneholde sensitiv informasjon lukkes før oppkobling iverksettes
  • Alle ansatte i Visma har taushetsplikt og all forretningsmessig informasjon om våre kunder behandles 100% konfidensielt. Brudd på dette vil kunne medføre straffeansvar og avskjedigelse.


Når ovennevnte er lest og akseptert, klikker du på linken under.

 

Start TeamViewer

Fagkonferansen
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"