Mine områder
Hjelp

Jeg har redigert og oppdatert nettstedet mitt, men ser ingen forandringer etter publisering

13-07-2017 13:13 (Sist oppdatert 13-06-2018)
  • 0 Svar
  • 0 liker
  • 679 Visninger

 Årsaken til at du ikke ser noen forandring etter publisering av ditt nettsted er mest sannsynlig at du må oppdatere skjermbildet i din nettleser.


Slik går du frem:

  1. Start opp Internet Explorer (eller annen nettleser) og gå til nettstedet ditt.

  2. Hold nede [CTRL]-tasten og trykk deretter på [F5]-tasten et par ganger. Nettstedet vil da oppdatere seg med de siste endringene du har gjort.

MERK: Restart Internet Explorer (eller annen nettleser) dersom du tester innlogging på nettstedet ditt.

Grunnen til at du må trykke [CTRL] og [F5] for å oppdatere, er at du tidligere har vært inne på nettstedet, og da henter nettleseren din frem adressen fra "Midlertidige Internettfiler" (Temporary Internet files). 


Du kan gjøre følgende innstillinger i Internet Explorer for å slippe å måtte trykke [CTRL] og [F5] etter å ha oppdatert nettstedet ditt:

  1. Gå til Tools - Internet options - fanekortet General - Klikke knappen Settingsunder Browsing history.

  2. Huk av for at nettleseren skal sjekke etter nyere versjoner av lagrede nettsider Every time I visit the webpage.

  3. Klikk OK to ganger.

Bidragsytere