for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hvis du har noen nye meldinger eller nye forespørsler i Kreditorweb vil det ligge en rød varsling ved siden av Melding i Kreditorweb slik:
Trykker du på varslingen vil du se at dette kan gjelde både Nye forespørsler og Nye meldinger.
Eksempler på forespørsler som kan komme her er:
Hvis vi får brevene vi sender ut til dine kunder i retur vil vi sjekke opp med deg om du kjenner til ny adresse på kunden. Forespørselen som kommer opp vil da se slik ut:
Se her for hvordan du endrer adresse på sluttkunde.
Når dette er gjort går du tilbake på forespørslene, trykker på pilen helt til høyre på denne forespørselen og velger Ja.
Hvis en kunde av dere har henvendt seg til oss med ønsker om fakturakopi vil dette varsles videre til dere i vår Kreditorweb. Forespørselen som kommer opp vil da se slik ut:
Når du har sendt fakturakopi trykker du på pilen helt til høyre og velger Ja.
Det vil også komme en varsling her dersom det er faktura som er klare for overføring til inkasso. Du kan lese mer om hvordan du besvarer inkassoliste i denne artikkelen.
Her finner du oppdaterte brukermanualer til Visma Kreditorweb. Bruk den manualen som passer til den måten dere bruker Kreditorweben på. Se beskrivelse under.
PurreInkasso |
Denne brukermanualen er for dere som ikke sender inkassovarsel selv. Dere registrerer faktura via Kreditorweb. |
Inkasso |
Denne brukermanualen er for dere som som sender gyldig inkassovarsel selv og som registrerer faktura via Kreditorweb. |
Visma AutoCollect |
Denne brukermanualen er for dere som bruker Kreditorweb til oppslag for å se historikk på sakene og hente ut rapporter. Dere registrerer ikke saker via Kreditorweb, men sender saker via Visma AutoCollect. |
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.