Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Einar Fjørtoft
  • 1 Svar
  • 0 Liker
  • 1271 Visninger
Se hvor du finner mal for utfylling av avtaledokument, for kunder som skal inngå avtale om Avtalegirotrekk.

For at AutoPay skal kunne fylle ut Nets sine avtaleskjema mot kunder for å starte opp avtalegirotrekk, må maldokumentet for denne avtalen ligge på programområdet for Visma Business.

Utfyllingen av dette avtaleskjemaet skjer fra vedlikeholdsbildet for kunder i Visma Business. Feltet "GR 7" er brukt til dette formålet.  I Visma Business Regnskapsbyrå har vi kalt feltet "Avtalegiro/Autogiro". 

Ved å dobeltklikke i dette feltet etter at Avtalegiro er aktivert inne i AutoPay-avtalebildet, og malen er lagt på programområdet forVisma Business, vil du ved å velge 1- Opprett avtale".

Maldokumentet for AvtaleGiro ligger under "nedlastinger" her i Visma Community.

Slik får du tilgang til nedlastinger

For å få tilgang til nedlastinger må du være kunde på det aktuelle produktet, medlem i Visma Community og ha produktet tilknyttet ditt medlemsskap her i Visma Community.

• Registrer deg som medlem i Visma Community
  • Logg inn
  • Gå til "Endre profil" på Min Side
  • Gå til Mine produkter og huk av for de produktene du trenger tilgang til
  • Visma godkjenner din tilgang til produktet
  • Fanen "Nedlastinger" vil nå være tilgjengelig på den aktuelle produktsiden
Kommentarer

Hvor i all verden finer jeg nedlastninger nå? Linken ovenfor går bare til forsiden...