avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

• 2 Svar
  • 0 Liker
  • 1251 Visninger

For å utnytte Visma eAccounting fult ut er det fordelaktig og samarbeide med din kunde. Her vil du få en gjennomgang av hvordan du endrer programvariant fra Visma eAccounting Starter til foreksempel Visma eAccounting Standard.

Oppgrader Visma eAccounting og gi din kunde tilgang

Steg 1 – Logg inn og velg firma:

1) Gå til ww.vismaonline.com

2) Logg deg inn med brukeren din

3) Velg byråets firma i menyen oppe til høyre

Steg 2 – Endre kundens tilgang

1) Klikk på Samarbeid i menyen oppe til høyre

2) Klikk på Pennen til høyre for kundens firmanavn for samarbeidstjenesten Visma eAccounting

3) Endre fra Visma eAccounting Starter til en annen variant tilpasset kundens behov

4) Avtaleperiode kan være 3 / 12 måneder

5) Fakturamottaker kan være Byrå / Kunde

6) Klikk Lagre

02.PNG

Opprette bruker og gi kunden tilgang til Visma eAccounting 

Steg 1 – Logg inn og velg firma:

1) Gå til ww.vismaonline.com

2) Logg deg inn med brukeren din

3) Velg kundens firma i menyen oppe til høyre

Opprette ny brukerOpprette ny bruker

Steg 2 – Opprette ny bruker

1) Klikk på Brukere i menyen oppe til høyre

2) Klikk på Opprett bruker

3) Registrer kundens E-postadresse og tilhørende felter

4) Klikk Opprett

5) I det nye bildet får du nå muligheten til å huke av for tjenesten Visma eAccounting eller annen aktuell tjeneste

6) Klikk Lagre

Opprette_bruker.png

Kunden får mail med mulighet for å opprette eget passord. Dersom dette er en eksisterende bruker på Visma Online vil det kun komme mail om at de har fått tilgang til tjenesten.

Kommentarer
CHAMPION *

Hvis du har en like grei metode å "nedgradere" versjon vil jeg gjerne ha den.

Spesielt økonomioversikt - har noen kunder som har "fullversjon" fra gammelt av som fint klarer seg med starterversjonen - men det er ikke enkelt. fikk vite at jeg måtte sende epost til dere så skulle dere fikse det, men epost sendt, ingen ting har skjedd.  Prøvde å slette samarbeidet, og starte opp på nytt men fikk da beskjed om at kunden allerede var kunde  så kun starte opp i samme versjon som de hadde gikk.

Hei Arne.

Fremgangsmåten for å nedgradere Visma Økonomioversikt er som du sier å kontakte oss. Det kan selvfølgelig endre seg i fremtiden, men per nå så må det gis beskjed til oss. 

Med vennlig hilsen
André/Visma Mamut Produkt