Mine områder
Hjelp

Hurtignavigering til dine produkt- og fagområder

29-11-2017 11:08 (Sist oppdatert 03-01-2023)
  • 0 Svar
  • 0 liker
  • 9239 Visninger

"Mine områder" er rett og slett de områdene du har snarvei til, og som dukker opp i startsiden for din Community-profil. Med andre ord styrer de hvilke områder du har interesse av – og om du abonnerer på innholdet eller ikke (les mer om hvordan du styrer abonnement her).

 

Dine produkt- og fagområder er alltid tilgjengelig i toppmenyen i Community. Du velger selv hvilke produkt- og fagområder du ønsker å ha tilgjengelig i  "Mine områder"-boksen (9 firkanter som danner 1 større firkant).

 

Logger du deg inn med samme epost som du bruker i de andre Visma-tjenestene dine, blir "Mine områder"-boksen automatisk populert med relevante produkt- og fagområder basert på din profil hos Visma første gang du logger inn. De neste gangene må endringer her gjøres manuelt - 

 

Har du ikke tilgang til noen områder? Kontakt oss på community@visma.com

 

Justere "Mine områder"

Du kan selv kan justere hvilke produkt- og fagområder du vil ha i oversikten.

 

1. Gå til Mine områder i toppmenyen og velg  "Administrer Mine områder". Du kan også gjøre disse endringene i profilen din.

 

 

Screenshot_58.png

 

 

2. Du kan velge å Fjerne områder du ikke bruker og Legge til områder som er relevante basert på ditt kundeforhold, eller er åpne for deg å følge.

 

Screenshot_59.png

 

3. Er det relevant for deg å følge et område i kategorien Områder med begrenset tilgang, går du til området for å be om tilgang via mailadressen som dukker opp i informasjonsboksen. 

 

Screenshot_60.png

 

Legge til andre områder enn de du har på Min Profil 

Du har mulighet til å legge til mange flere områder enn de du finner på profilen din.

  1. Logg inn
  2. Naviger deg til ønsket område for eksempel ved å bruke søkeboksen for produkt- og fagområder øverst på siden
  3. Klikk på den blå teksten + Mine områder på forsiden av Community-området

Screenshot_61.png

 

Bruk søkeboks for produkt- og fagområder

Screenshot_62.png

Bidragsytere
Aktuelt brukertips