avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

• 2 Svar
  • 0 Liker
  • 528 Visninger

I tillegg il å distribuere brev til Aksjonærer kan du nå også enkelt distribuere brev til deltakere i Borettslag og Sameier med Visma Boardroom.

Funksjonen finner du nederst på rapportmenyen din. Du sender kun beskjed om at de kan ta ut oppgaven sin i Visma Boardroom. I tråd med GDPR.

Det koster kr 10.- pr utsendelse. 

2020-01-02_13-40-41.png

Bidragsytere
Kommentarer

Finnes det en brukerveiledning på hvordan beboer i et sameie går fram for å åpne sameieoppgaven sin? Jeg finner ikke noe i community og har ikke tid til å vente til webinaret 27. feb... 😞

(updated by Knut Lofsberg VISMA ‎04-02-2020 21:18 )

Hei.

Når du har sendt inn til Visma Boardroom, logger du deg inn i Boardroom og aktiverer selskapet.

2020-02-04_15-49-11.png

Deretter klikker du på knappen sendt 

2020-02-04_15-50-15.png

Mottakeren får da en e-post hvor han bølger enn link for å hente ned sin rapport.

2020-02-04_15-53-26.png

Vedkommende følger linken (logger seg inn med BankID) og laster ned eller ser på sitt dokument.

Etter innlogging så vil andelseier finne sine rapporter øverst til høyre under fanen "Mine rapporter".  Dersom noen skulle mangle eposten med varsling (f.eks om det havner som søppelpost), så finner de rapporten med å logge inn her: https://boardroom.vismaonline.com