Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Renate Martensson
  • 8 Svar
  • 3 Liker
  • 1607 Visninger

Publisere av lønnsslipper frem i tid er mulig via Visma.net Payslip.

Det vil være publiseringsdato som styrer når de ansatte vil se lønnsslippen sin enten i Employee app eller i web selv om du har overført lønnsslippene flere dager før publiseringsdatoen.

Du godkjenner lønnskjøringen på vanlig måte og klargjør lønnsslipper ved å velge "Klargjør for publisering / send på e-post skriv ut resten" som utsendelsesmetode i utskriftsparameteret for lønnslipper.

Videre velger du Visma.net Payslip i hurtigmenyen til høyre eller går via "Rutiner / Registrering / VIsma.net / Payslip".

I Visma.net Payslip bildet har vi nå fått et nytt felt som heter "Publiseringsdato".

I dette feltet står utlønningsdatoen som er hentet fra lønnskjøringen, du kan eventuelt overstyre,  dette er datoen de ansatte vil få sin lønnsslipp i Payslip. Trykker så "Publiser lønnslipper".

Payslip.PNG

Er det mulig å benytte tidsstyring ved utsendelse via e-post? - Nei, dette er bare mulig når dere benytter Payslip. Utsendelse av e-post benytter flere tjenester som Visma ikke har kontroll over, derfor kan vi ikke tilby dette ved utsendelse av lønnslipp på e-post.

Relaterte artikler

Hvordan sette opp Payslip

Kommentarer
PARTNER

Vet dere hvilket klokkeslett lønnsslippene blir publisert når man benytter denne rutinen?

PARTNER

Vi har prøvd det og hos oss kom slippene klokken 08.00

Stemmer det, de første sendes kl 08.00

CONTRIBUTOR *

Når jeg velger å publisere lønnslipper frem i tid, når sendes de som ikke har Payslip, og fortsatt ønsker å motta lønnslipp på e-post?

De sendes med an gang, kun Payslips - som en Visma tjeneste, hvor vi støtter forsinkelse. Da hr vi hånd om hele prosessen, til den fysiske utsendelsen. 

CONTRIBUTOR **

Hos oss hadde de ikke dukket opp til kl 0900. Da gikk jeg inn og publiserte på nytt - da kom de. Hvorfor skjer dette? Er det noe sted jeg kan definere klokkeslett?

CONTRIBUTOR **

Hei jeg har publisert lønnslipp vi Payslip og når jeg sjekker 08:10 får jeg beskjed om forsinket publisering. Hvilket klokkeslett publiseres lønnsslippene i Payslip?

CONTRIBUTOR *

Fikk beskjed om at lønnsslippene først begynner å publisere kl 0900 og at det kan ta noe tid før de kommer frem.