avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

• 0 Svar
  • 1 Liker
  • 167 Visninger

Arkiv

Alle dokumenter signert gjennom Visma Sign-tjenesten lagres i arkivet i sju år fra datoen invitasjonen ble sendt. Du kan slette et dokument fra tjenesten, men hashverdien og logginformasjonen som er nødvendig for lovlig gyldighet av signaturene, vil bli lagret permanent.

Dokumenter som er signert uten sterk godkjenning (elektronisk ID), lagres ikke i signatarens personlige konto. Disse vil imidlertid bli lagret på firmakonto akkurat som dokumentene som er signert med sterk godkjenning.

Arkivet er organisert i hovednivåene mine dokumenter og eventuelle mapper under det. Alle mapper ligger rett under hovednivået, det vil si at du ikke kan opprette nye mapper i en mappe for å skape et mappehierarki per i dag.

Du kan gjøre følgende i arkivet:

1. Hvis du er administrator, kan du legge til mapper ved å klikke på "Ny mappe".

2. Du kan se følgende om dokumentene: navn (gitt når invitasjonen ble sendt, ikke bestandig filnavnet), status, antall mottatte og forespurte signaturer og datoen da invitasjoner ble sendt.

3. Du kan redigere dokumentet ved å klikke på dokumentraden.

4. Du kan filtrere for å se bare dokumentene du er interessert i. Vær oppmerksom på at filtreringen bare viser dokumentene i den valgte mappen, ikke i hele arkivet.

5. Du kan laste ned et dokument til din egen datamaskin i PDF-format ved å velge handlingsknappen til høyre for dokumentraden.

6. Du kan sende en påminnelse til de som ble invitert til å signere dokumentet.

7. Du kan slette, flytte eller avbryte dokumenter ved å klikke deg inn på dokumentet og velge slett, avbryt eller flytt oppe til høyre.

Hvorfor finner jeg ikke et dokument i arkivet?

Du bør først logge av og deretter logge inn igjen for å sjekke om dokumentet vises. Du bør også sjekke på toppmenyen at du har valgt riktig organisasjon, forutsatt at du har mer enn en organisasjon knyttet til kontoen din. Det er også mulig at en av administratorene har slettet dokumenter eller endret tilgangsrettighetene, så dette er verdt å sjekke også. Mappevisningene kan være annerledes hvis tilgangsrettighetene er endret.

Relevante brukertips

Åpne invitasjoner

Firmainnstillinger

Bidragsytere