Mine områder
Hjelp

Hva betyr antallet på fakturaen min?

14-12-2017 16:35 (Sist oppdatert 07-09-2023)
  • 0 Svar
  • 1 liker
  • 3918 Visninger

 Under kan du se to eksempler på forskjellige fakturaer og hvordan du finner riktig antall på disse.

 

I eksempel nummer 1 på bildet under, betyr antallet hvor mange lisenser/brukere du betaler for over 12 måneder.

 

På linje 1, “Visma Bizweb, oppdatert kunde- og leverandørinformasjon”  står antall som 12. Dersom du deler dette tallet på de 12 månedene du blir fakturert for, får du antall 1, som betyr at du har 1 tilgang til en Bizweb lisens.

På linje 4, “Bruksrett Visma Business Design Regnskap Komplett”, står antall som 108. Dersom du deler dette tallet på de 12 månedene du blir fakturert for, får du antall 9, som betyr at du har 9 brukertilganger i Visma Business Regnskap.

 

 

faktura 1.PNG

 

 

I eksempel nummer 2 på bildet under, vises en annen type faktura. I denne står det spesifisert perioden som det blir betalt for (i dette tilfelle er det fra 01.12.2017-28.02.2018) og antall betyr brukerne som har tilgang til systemet. I dette eksemplet er det 32 brukere som har tilgang i Visma.net Expense. Dersom du ganger 32 brukere med pris (50 kr per måned) og deretter ganger dette med 3 (måneder) får du summen 1,044 NOK.

faktura2.PNG

Bidragsytere
Fagkonferansen
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"