avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
(updated by Petter Lippestad VISMA ‎13-02-2019 14:00 )
Visma Mamut AS
  • 0 Svar
  • 0 Liker
  • 12321 Visninger

Før du kan ta i bruk Visma eAccounting må du aktivere din konto. Som ny bruker får du en epost fra oss der du verifiserer din e-postadresse. Etter at din konto er verifisert kan du logge deg inn og ta i bruk Visma eAccounting via Visma Online.

Steg for aktivering av konto

1. Ved bestilling mottar du en velkomstmail til den e-postadressen du registrerte. Finn denne i din innboks fra avsender info@mamut.com med emnet Melding fra Visma Online. Er du eksisterende kunde kan du logge inn direkte via Visma Online.

velkommen visma 2.JPG

Er du ny kunde vil du motta en egen e-post for mer informasjon om hvordan du kan sette ditt eget passord for din bruker.

velkommen visma.png

2. Ved å klikke på linken klikk her får du tilsendt en ny e-mail der du må angi ditt eget passord.

velkommen visma 2.png

3. Trykk på Angi nytt passord og legg inn passord etter eget ønske. Merk at passordet stiller en del krav til oppsett. Etter at du har lagt inn et valid passord kan du trykke på Endre passord og deretter Gå til innlogging.

velkommen 4.JPG

logge inn.JPG

4. Når du logger deg inn for første gang vil du få opp fanen for Brukervilkår. Les gjennom informasjonen og trykk deretter på OK, jeg har lest. (Les mer om Visma Software bruksvilkår her)

fortsett.JPG

5. Ved å trykke på Fortsett kommer du frem til Mine Tjenester. Her vil du finne en oversikt over dine produkter.

inlogging woooo.JPG

6. Trykker du på ditt firmanavn oppe til høyre vil du få opp en oversikt over Min Brukerprofil, Firmainnstillinger, Brukere, Gi Supporttilgang samt Logg ut.

oversikt.JPG

Endre passord

Dersom du ønsker å endre ditt passord for innlogging kan du, etter innlogging, trykke på ditt firmanavn oppe til høyre og Min Brukerprofil. (Står du logget inn i Visma eAccounting må du gå via Mine Tjenester) Ser du midt på siden her vil du finne funksjonen Endre passord. Trykk her og legg inn gjeldende passord, nytt passord og deretter bekreft ditt nye passord. Du vil deretter bli tatt til innloggingssiden der du blir bedt om å logge deg inn på nytt.

passord.png

passord 2.png

passord 3.png

Endre e-postadresse

Ønsker du å benytte en annen e-postadresse for innlogging har du mulighet til å kunne endre denne. Etter innlogging kan du trykke på firmanavn oppe til høyre og deretter Min Brukerprofil(Står du logget inn i Visma eAccounting må du gå via Mine Tjenester). Trykk deretter på pennen øverst til høyre på siden og Endre e-postadresse. Du blir her bedt om å legge inn ditt passord samt ønsket mailadresse. Trykk deretter på Send validerings e-post og du vil motta en e-post på din nye e-postadresse der du må bekrefte endringen.

passord.png

mail.png

mail 2.JPG

Totrinnskontroll på firmanivå

Ønsker du på benytte totrinnskontroll for innlogging kan du lese mer om tjenesten her