for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Under Mine oppgaver i Approval kan du godkjenne reiseregninger, timelister og fravær.
Når det er oppgaver som er klare for å godkjennes vil du få opp en linje for den ansatte, som vist på bildet under:
For å godkjenne reiseregningen, timelisten eller fraværet kan du trykke på det grønne tegnet
på linjen for reiseregningen, timelisten eller fraværet
Hvis flere av reiseregningene, timelistene eller fraværet som ligger i Approval skal godkjennes
kan du hake av for de det gjelder og trykke på Godkjenn utvalgte som ligger nederst i høyre
hjørne:
For å godkjenne eller avvise denne trykker dere på linjen for den ansatte. Da får du opp en
rapport som viser hva den ansatte har sendt til godkjenning.
For å godkjenne trykker du på godkjenn nederst i høyre hjørne.
Du kan legge inn en kommentar for godkjenningen eller trykke på godkjenn med en gang.
Kommentaren kan du se hvis du går inn igjen på den godkjente reiseregningen, timelisten eller
fraværet i Approval. Trykk på OK, da vil reiseregningen, timelisten eller fravær bli overført til
den første åpne lønnskjøringen i Payroll.
Hvis reiseregningen, timelisten eller fraværet ikke er korrekt kan dere trykke på Avvis. Da vil
den bli sendt tilbake til den ansatte for retting.
Du må legge inn en kommentar for hvorfor du avviser reiseregningen, timelisten eller
fraværet. Den ansatte vil få en e-post som forklarer at reiseregningen, timelisten eller fraværet
har blitt avvist, her vil også kommentaren som du legger inn komme frem slik at den ansatte
ser hvorfor du velger å avvise den. Trykk på OK for å avvise reiseregningen, timelisten eller
fraværet.
Klikk her for å gå videre til neste steg.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.