avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
(updated by Kaj Sjursen Kleveland Community Manager ‎04-07-2019 09:31 )
Visma Mamut AS
  • 2 Svar
  • 0 Liker
  • 5136 Visninger

Hvordan registrerer jeg en generell utbetaling fra bankkonto?

Her fører du et Annen utbetaling i kasse og bank og velger hva utbetalingen gjelder. Se guide for føring av en annen utbetaling.

Hvordan bokføre dagsoppgjør?

Et dagsoppgjør kan føres på flere måter. Se guide for utfyllende forklaring.

Hvordan registrere et innkjøp der jeg har fått kvittering?

Gå til Kasse og bank - Velg bankkonto - Legg inn utbetalingen som en ny transaksjon og klikk Avstem. Deretter velger du "innkjøp med kvittering" og oppgir hva kjøpet gjelder. Se komplett guide.

Hvordan bruker jeg Kasse og bank?

I Kasse og bank registrerer du dine inn- og utbetalinger du har hatt på bankkonto. Klikk her for en gjennomgang av Kasse og bank. NB, bilag som ikke har med inn- og utbetalinger å gjøre føres som manuelle bilag.

Hvordan fungerer bankintegrasjon?

Fordelen med bankintegrasjon er at du enkelt vil få oversikt over inn- og utbetalinger på din driftskonto. Det sendes filer fra banken og over til Visma eAccounting hver morgen. Transaksjoner som har blitt hentet fra nettbank vil du finne under Kasse og bank inne i Visma eAccounting. Les mer om hvordan bankintegrasjon fungerer her.

Klikk her for mer informasjon om kasse & bank i Visma eAccounting

Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Hei.

Jeg ønsker å kunne periodisere transaksjoner i kasse/bank.

Er dette noe det jobbes med?

Mvh Cecilie

Community Manager
(updated by Kaj Sjursen Kleveland Community Manager ‎25-10-2019 11:45 )

Hei, Cecilie.

Dette er dessverre ikke mulig per dags dato, men jeg ser at det er lagt ut et lignende forslag i vår idebank. Så du kan kommentere ditt øsnke der, du kan finne ønsket her.

Med vennlig hilsen : Kaj Sjursen Kleveland | Content Administrator