avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Oppsigelse av Visma eAccounting Lager

04-06-2020 10:30
  • 0 Svar
  • 0 Liker
  • 479 Visninger

Visma eAccounting Lager kan kjøpes i kombinasjon med Visma eAccounting Smart og Pro.

Er det ønskelig å nedgradere til en mindre versjon av Visma eAccounting hvor Lager ikke er støttet eller du av andre grunner ønsker å si opp denne tjenesten så er følgende informasjon viktig.

• Bokfør alle lagerbevegelser.
    Alle lagerbevegelser blir skjult så viktig å sjekke at alt som skal bokføres gjøres det innen oppsigelsen trer i kraft. Det er dessverre ikke mulig å bokføre lagerbevegelsene etter at Lager er deaktivert.
  • Lagerbilagene som allerede er bokført vil forbli uendret.
    Lagerbevegelsene som er bokført vil være helt upåvirket når oppsigelsen trer i kraft. Du vil se linkene til lagertransaksjonene på gamle ordre/faktura men klikker du på de vil ikke transaksjonen åpnes.
  • Rapporter er tilgjengelig.
    Etter oppsigelsen vil du fortsatt ha mulighet å hente ut rapporter.

Kan jeg aktivere Visma eAccounting Lager igjen senere?

Det er fullt mulig å aktivere tjenesten igjen ved en senere anledning hvis det er ønskelig ved å gå til Utvidelser. 

Hva skjer etter Lager er aktivert igjen?

• Ingen tidligere lagertransaksjoner vil vises. 
  • Du vil ikke kunne registrere lagertransaksjoner før datoen du valgte å si opp Lager forrige gang.
  • Dersom du går igjennom oppstartsveiviseren igjen vil du få mulighet til å sette saldo, denne vil skape et bilag i regnskapet som legges til dagens lagerverdi på lagerverdi kontoen i regnskapet.
  • Tidligere registrert informasjon på et produkt som for eksempel strekkode feltet vil være synlig igjen.

Har du spørsmål? 

Spør oss gjerne på Chat her. Åpent 08-16 mandag til torsdag og 09-16 fredag.

Våre åpningstider på telefon er mandag til fredag 09-14.

Telefon: 21898299

Epost: faktura@eaccounting.no

Aktuelt brukertips