avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
(updated by Fredrik Eskeland MODERATOR ‎10-06-2019 10:43 )
Visma Mamut AS
  • 0 Svar
  • 0 Liker
  • 1654 Visninger

Her går vi i gjennom ofte stilte spørsmål i forhold til integrasjonen mellom Visma eAccounting og Visma Webshop

Hvordan integrerer jeg programmet mot min nettbutikk?

- Begge programmene må ligge på samme kundenr inne på www.vismaonline.no, så lenge de gjør det vil du få spørsmål om du ønsker å integrere programmene med en gang du åpner eAccounting. Er da bare å svare ja på at du ønsker dette. Du vil da under oppstarten av Webshop få opp informasjon om at programmene er integrert.

Jeg hadde Visma Webshop før jeg kjøpte Visma eAccounting, hva skjer da med artiklene jeg har i nettbutikken?

- Artiklene som allerede ligger i Webshop vil bli overført til eAccounting. Etter at integrasjonen er utført vil man ikke lengre ha tilgang til å opprette artikler i Webshop. Disse må nå i stedet opprettes i eAccounting ved å gå inn på Salg – Artikler.

Hvordan finner jeg igjen bestillingene jeg har fått fra nettbutikken min?

- Disse vil du finne under Salg – Webshop ordre. De vil ligge her frem til du behandler dem videre, ved å enten trykke på Åpne for å skrive den ut, eller Slett for å fjerne den.

Kan jeg endre på bestillingene jeg har fått inn fra Webshop?
Dette gjør du ved å gå inn på Salg – Webshop ordre. Her kan du velge å enten Åpne eller slette ordren.

Jeg finner ikke webshop ordre fra Nets i eAccounting?

Hvis kunden går ut av menyen til Nets før prosessen er ferdig kan det være at bestillingen ikke sendes fra Nets til eAccounting. I dette tilfellet kan support for eAccounting hente disse bestillingene fra manuelt. Send Ordrenummer og transaksjons-ID til support.eaccounting.no@visma.com.

Hvordan bestemmer jeg om pris på artikler skal vises inkl- eller ekskl. mva?

Oppe til høyre på nettsiden kan kunder selv bestemme om de vil se priser eks eller inkl mva. Denne innstillingen kan man aktivere inne på webshop - webshop innstillinger - visning av mva

Bidragsytere