Mine områder
Hjelp

Hvordan kan jeg korrigere / endre registrerte timer / fravær i Visma.net Calendar?

28-09-2018 14:17 (Sist oppdatert 19-07-2019)
  • 0 Svar
  • 0 liker
  • 3052 Visninger

 

1. Når du har registrert timene dine og sendt de inn til godkjenning vil du få en oransje strek i kalenderen din. Hvis du ønsker å gå tilbake å endre/korrigere timer i kalenderen må du oppheve det du har sendt til godkjenning. 

1.png

 

2. Hvis du ønsker å endre en registrering fire dager tilbake i tid trykker du på den oransje linjen på dagen før den du ønsker å endre. Da vil du få opp den samme menyen som da du bekreftet den første timelisten. Du skal fortsatt trykke på "bekreft til" men pass på at datoen har forandret seg tilbake i tid slik at du kan gjøre nye endringer. 

dddd.png

 

 

3. Kalenderen din vil bli oppdatert og du kan nå gjøre endringer der den oransje linjen ikke lenger er. Trykk på den akutelle dagen du vil endre og endre kode f.eks til "syk" eller "overtid 100%". Trykk deretter "lagre". 

time.png

 

 

4. Når du har gjort de endringene du ønsker trykker du på den siste dagen som er registrert og trykker "bekreft til" slik at de endrede dagene blir sendt til godkjenning. 

 

 dddd.png

 

 

 

 

Bidragsytere
Aktuelt brukertips
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"