avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

(updated by Edvard Berntzen VISMA ‎10-06-2020 20:32 )
  • 2 Svar
  • 1 Liker
  • 1296 Visninger

Visma tilbyr grunnkurs i Visma.net ERP (både Finans og Logistikk). Kursene anbefales alle nye brukere, men er også nyttig for eksisterende brukere. I forbindelse med kursene får brukerne kursdokumentasjon. Dokumentasjonen er et nyttig oppslagsverk i etterkant. Vi ser riktignok at flere har behov for denne dokumentasjonen, og velger derfor å dele disse her. Merk: dokumentasjonen viser de vanligste prosesser og funksjoner i systemet, men er ikke ment som et fullstendig oppslagsverk. 

For fullt utbytte av materialet anbefaler vi å delta på kursene! Her vil du bla. kunne stille spørsmål og forstå hvordan du best mulig kan bruke programmet i din situasjon.  

Visma.net Financials - Grunnkurs (online)

Visma.net Logistics - Grunnkurs (Oslo)

Har du ikke mulighet til å delta på de fastsatte datoene har vi også et nettkurs i Visma.net Financials du kan se når du vil.

kurs.png

Vedlegg
Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Dette var ikke værst. Men dette og mer dokumentasjon burde jo følge med når man kjøper et nytt system. Kjøper man en stavmixer følger det med manual på 6 språk om alt man kan og ikke kan gjøre med produktet. Kjøper man et Vismaprodukt må man gå kurs eller søke dyre råd hos konsulent/forbruker for å bruke varen. Underlig. Visma forsøkte seg med dette på Huldt Og Lillevik også men her ble det nok for mange protester for her kom dokumentasjonen tilbake. 

Men dette var absolutt et fremskritt og ser frem til at også annen dokumentasjon blir lagt ut for allmenn tilgang.

Hei @Viking54

Jeg skjønner at du ikke er fornøyd med dokumentasjonen i systemet per nå. Vi jobber konkret med å forbedre denne. Fremover vil brukere få dokumentasjon på norsk inne i selve programmet! Vi ser fram til å gi dere en bedre opplevelse av dette!

Mvh.
Edvard Berntzen
Visma.net ERP support

Bidragsytere