Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Morten A Karlsen
  • 1 Svar
  • 1 Liker
  • 1116 Visninger

1. Ansatt går på login på Visma.net. Legger inn brukernavn og passord.
  2. Ansatt kommer da til bildet hvor koden fra appen skal legges inn. Velg “Mistet telefonen”
    TwoStep1.JPG

3. Da kommer den ansatte til bildet hvor du skal legge inn beredskapskoden som du fikk ved aktivering av totrinnskontroll. Denne har nok veldig få notert seg.
    twoStep2.JPG

4. Ta kontakt med support på 21896404 for å få generert en engangskode.
    Denne koden kan den ansatte legge inn i bildet på punkt 3. Da får den ansatte logget inn.

5. For at du skal få satt opp totrinnskontroll på den nye mobilen må totrinnskontroll først deaktiveres. Den ansatte må gå på “Mine opplysninger” og velge:
    twoStep4.JPG
  6. Dette må bekreftes ved at du “logger inn” på nytt. Igjen må den ansatte velge “Mistet telefonen” og få en ny kode fra support (viktig at den er ny). Ref.pkt.4.
  7. Når den er deaktivert må den aktiveres på nytt på samme måte som det ble gjort første gang, men nå med ny telefon.

Kommentarer

Hei Renate,

Azets ønsker tilgangen at generere kodene tilbake raskest mulig.

Dette handler om at kunne gi god service til våre felles kunder.

Når en bruker må vente unødvendig lenge på at få fikset en slik bagatell så skaper det misnøye og dårlig omtale av både Azets og Visma.

Jeg syns egentlig at dette er noe som ansatt skulle få ordnet selv, gjennom f.eks. reserver e-post adresse, kontroll spørsmål el.

Da hadde vi sluppet mye frustrasjon og dårlig omtale.

På forhånd tusen takk

Mvh Peter