for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hvis du har har glemt telefonen hjemme og kun vil logge inn med engangskoden, ikke vil sette opp totrinnskontrollen på nytt, velger du "Jeg har midlertidig mistet tilgang til Authenticator appen".
Hvis du vil sette opp totrinnskontrollen på ny telefon så velger du "Jeg har permanent mistet tilgang til Authenticator appen"
Hvis du velger å sette opp totrinnskontrollen på ny telefon i punkt 5 over får du opp dette bildet:
Klikk neste
Da vises QR koden som du må skanne med Authenticator appen på ny telefon.Klikk neste. I vinduet legger du inne den 6-sifrede koden som du får opp i appen etter at du har skannet QR koden. Klikk så neste igjen.
Da får du en bekreftelse på at Totrinnskontroll er aktivert
Klikk neste og du vil bli logget inn i Visma.NetAnbefaler også å bruke sms som alternativ til totrinnskontroll.
For å kunne bruke dette må totrinnskntroll være aktivert. Da vil det være mulig å å logge på med 6-sifret kode på SMS som alternativ til appen, beredskapskode bør fremdeles taes vare på.
I denne artikkelen vil du finne alle brukertipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av Visma.net Expense. Click here for English version.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.