for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Før du ringer oss i januar er det viktig at du er kjent med innholdet i denne artikkelen. Denne artikkelen vil kunne hjelpe deg gjennom årsavslutningen.
Januar er en travel måned for alle som jobber med lønn. Benytter du deg av vår support på Visma.net Payroll HRM, kan du i perioder oppleve noe ventetid. Når du ringer inn på support, får du spørsmål om å sette deg på callback. Vi anbefaler at du velger å sette deg på callback, slik at du får gjort andre ting mens du venter. Du blir da ringt opp så snart en konsulent er ledig.
Vi anbefaler at du har ditt kundenummer eller organisasjonsnummer klart, slik at vi kommer raskt i gang med å gi deg support.
Du har tilgang til kurs og veiledning til årsavslutningen gjennom ditt abonnement på Visma.net Payroll. Du kan lese mer om dette her.
I denne artikkelen vil du finne alle bruker tipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av lønnsystemet Visma.net Payroll. Vi anbefaler derfor at du lagrer denne siden som en favoritt i nettleseren din, slik at du enkelt kan finne tilbake!
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.