Mine områder
Hjelp

Avstemming av arbeidsgiveravgift

06-07-2015 22:26
  • 1 Svar
  • 0 liker
  • 3869 Visninger
Vi har veldig mange henvendelser rundt avstemming av arbeidsgiveravgift og A-meldingen. Legger ved en beskrivelse her...

Ved bruk av knappen "Vis tall" ser man hva som Visma Contracting sender for hver A-melding. Denne kan sendes til Excel, og brukes som underlag for flere måneder.

Vi har vi listen "Årsoppgave lønnstaker" som kan kjøres ut på fra-til måneder - altså pr. termin. Her trenger man ikke kjøre ut oppgavene til lønnstaker, men man kan velge å bare kjøre "årsoppgaven" for bedriften.

Videre anbefaler vi å bruke liste LT-totaler transer selektert på aktuelle måneder. Denne ble brukt for å kontrollere terminoppgaven, og vil også være kontroll liste / spørring for A-meldingen.

Forøvrig jobber vi med en avstemmings spørring over hva som er avsatt til regnskap og hva som er beregnet / sendt inn i A-meldingen. Som selvsagt kan selekteres på fra-til måned og dermed termin. Denne spørringen kommer i versjon 5.40 som slippes pr. oktober 2015.

Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei, jeg ønsker å ta en avstemming av arbeidsgiveravgift i Eaccounting - finner ikke noen knapp "vis tall" i dette programmet?  

Aktuelt brukertips
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"