Minun alueeni
Apu

Mitä varaustyyppiä minun tulisi käyttää?

12-04-2018 14:12 (Päivitetty 26-11-2020)
  • 0 Vastaukset
  • 0 kehut
  • 1098 Näytöt

DigitalBookerin erilaiset varaustyypit:

 

Palvelut

Palveluita ovat esimerkiksi hieronta, kynsihuolto, konsultointi, hiustenleikkuu jne.
Katso video-ohje palveluiden luomiseen.

 

Tunnit

Jotta voisit luoda tunteja, pitää sinun ensin luoda tuntityyppi.

Tuntityyppejä ovat esimerkiksi ilmajooga, lasten ratsastus, aloittelijoiden pilates ym. ryhmävaraukset.
Katso video-ohje tuntien luomiseen.

 

Resurssit

Resurssi on paikka, tila, asia tai väline, jonka tunti tai palvelu vaatii toteutuakseen. 
Katso video-ohje resurssien luomiseen

 

HUOM! Kaikki eivät tarvitse resursseja. Käytä resursseja vain, jos:

Tuntisi tai palvelusi on mahdollista toteuttaa vähintään kahdessa (2) eri tilassa, esimerkiksi tietyissä huoneissa, saleissa ym. tietyissä fyysisissä paikoissa (tähän ei lueta eri toimipisteitä, ne ovat järjestelmässä erikseen) esimerkiksi: joogasalit, hierontahuoneet, työhuoneet, keilaradat, tenniskentät • Tuntisi tai palvelusi on sidoksissa rajalliseen määrään välineitä tai asioita esimerkiksi: ratsutallin hevoset, kuntolaitteet, sup-laudat

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä varaustyyppeihin liittyen:

Järjestän eripituisia koulutustilaisuuksia. Mikä varaustyyppi sopii minulle?

Tuntivaraukset eli ryhmävaraukset. Ota tunnit käyttöön kohdasta Hallinta > App Store > Tunnit. Vasemmanpuoliseen valikkoon ilmestyy Tuntityypit-osio

Asetan tiloja ja huoneita varattavaksi. Mikä varaustyyppi sopii minulle?

Tähän sopii parhaiten resurssivaraus, sillä haluat pystyä varaamaan resursseja etkä esim. palveluja tai tunteja.

Osanottajat,

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!