Minun alueeni
Apu

Osaako DigitalBooker yhdistää eri kautta tulleet varaukset?

16-04-2018 10:01 (Päivitetty 09-09-2021)
  • 0 Vastaukset
  • 0 kehut
  • 681 Näytöt

Asiakas voi tehdä varauksensa itse, tai sinä voit tehdä sen hänen puolestaan. Osaako DigitalBooker yhdistää eri lähteistä tulleet varaukset samaan henkilöön?

Vastaus on kyllä. 
Ratkaisu on rekisteröinti, jonka voi tehdä joko sinä tai asiakas. Mikäli asiakkaalla ei ole olemassaolevaa tiliä järjestelmässä, hän ei ole rekisteröitynyt. Asiakas voi itse tehdä rekisteröinnin julkipuolella tai sinä voit tehdä sen valikossa Käyttäjät tai samalla kun luot asiakkaalle varausta.

 

9-9-2021 8-14-57.png

 

 

 

Luot uuden käyttäjän painikkeesta " Uusi käyttäjä". Tallennus luo käyttäjälle järjestelmään oman tilin. Seuraavan kerran tehdessäsi varausta tälle käyttäjälle, riittää kun kirjoitat hänen nimensä varausikkunan kenttään "Asiakas", jolloin järjestelmän hakutoiminto löytää käyttäjän tilin ja voit vahvistaa hänet varaajaksi (testaa vaikka omalla nimelläsi).

 

 

9-9-2021 8-17-20.png

 

 

Huomaathan, että mikäli haluat käyttäjän voivan itse kirjautua järjestelmään varauksia tehdäkseen, tilin pitää sisältää sähköpostiosoite, joka toimii käyttäjätunnuksena. Tällöin käyttäjälle on lisäksi mahdollista lähettää varaustietoviestejä hänen antamaan sähköpostiosoitteeseen. Puhelinnumero pitää löytyä, mikäli haluat lähettää käyttäjälle tekstiviestejä järjestelmästä.

Osanottajat,

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!