Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Å åpne support er ikke for de utålmodige

av Anonymous

 

Hei

 

Jeg bruker support hos Visma relativt mye. To ting driver meg til vanvidd:

1. Jeg må først velge fagområde før jeg får klikke på support knappen. hvorfor er ikke denne tilgjengelig på forsiden? Hvorfor må jeg trykke på 2 unødvendige knapper først?

 

2. Jeg må trykke to ganger for å gå til supportsiden

Klikk 1 er på Support knappen 

Klikk 2 er på linken på support pop-up'en

 Men jeg fatter ikke hvorfor den popupen må vises? Hvorfor er ikke teksten på den (klokkelsettene) bare skrevet på supportsiden? 

 

Er det bare meg som reagerer på dette?

5 SVAR 5
Marita Strønen
CONTRIBUTOR *

av Marita Strønen
Vis mer
Helt enig, satt faktisk å leitet etter supportknappen når eg kom over denne, like frustrerende hver gang. Dette burde jo ligget langt fremme når du logger deg på, sammen med en oversikt over "Mine saker" slik at en enkelt kan følge med på status.
Marit Gjuvsland
CHAMPION *

av Marit Gjuvsland

Anbefaler å opprette en link direkte til support på Enterprise startside, nede til høyre, under "Egne lenker". Jeg har lagt inn denne linken

https://community.visma.com/t5/Support-HRM/bd-p/NO_UN_Enterprise_HRM_Support

og da kommer du rett til Support når du har logget på.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Enig, det er ikke intuitivt for å si det sånn.
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei @Anonymous og @Johanna Nystad.

 

Takk for innspillene. Vi forstår frustrasjonen, og jobber med at Community skal bli mest mulig brukervennlig.

 

1. Vedr. innspillet ditt om å ha supportknappen på forsiden så tar vi dette med når vi skal videreutvikle Community. Et tips er å favorittmarkere ditt produkt- og fagområde i nettleseren din slik at du alltid kommer direkte dit, og da unngår et klikk i hvertfall 🙂

 

2.  Vi leverer til mange ulike kundesegmenter og har derfor ulik supporthåndtering. Funskjonaliteten i Community tillater oss per dags dato desverre ikke å sende deg direkte til support da noen kunder ikke har supportsystem integrert i Community slik vi har. De har derfor behov for informasjon om hvordan de når support. Når det er sagt så vil vi her også se på hvordan vi kan forenkle tilgangen til support.

 

Jeg håper dette ga litt mer klarhet. Igjen, takk for gode innspill. 

 

 

Johanna Nystad
CHAMPION *

av Johanna Nystad (Oppdatert ‎01-02-2018 12:13 av Johanna Nystad )

Helt enig! 

 

Og om du ikke er innlogget på Community så er jeg oppe i ca 7 klikk før jeg er inne på support.. Smilefjes frustrert

Samme klikkfenomen finner man dessverre inne i mange av Visma sine systemer...

Less klikk is more! Smilefjes glad