Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ønske utseende Community

av Anonymous (Oppdatert ‎31-01-2020 13:19 ( )

Har et ønske om oppsettet for Barnevern i community. Som dere ser på bildet, er det kun syv tråder som kommer opp på "hovedsiden" for diskusjon. Jeg kunne tenkt meg at det var langt flere, slik at jeg slipper å bla frem og tilbake mange sider for å finne litt eldre innlegg. 
Se bilde her:
https://i.imgur.com/d88gePm.png 

 

5 SVAR 5

av Tomas Torbjørnsen

Hei, Anders!

 

Takk for innspillet. Det skal jeg se nærmere på, og kommer tilbake til deg når jeg har sett litt.

 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.

Godkjent løsning
Tomas Torbjørnsen
VISMA

Hei igjen, Anders!

 

Ser det riktig ut for deg nå? 

 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dette ser langt bedre ut ja. Strålende! 

Med en bedre løsning for å sitere andre innlegg, så blir dette helt herlig 🙂 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen. Nå skal jeg over i annen bransje, og derfor også andre deler av community. Så nå ønsker jeg meg samme løsningen for "Grunnskole". Der ser jeg at det er som det var på Barnevern før, slik at en må bla i sidene for å navigere... 

 

 

av Tomas Torbjørnsen

Hei @Anonymous!

 

Gratulerer med ny stilling! Da skal det være i orden, ta gjerne en dobbeltsjekk.
 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.