Mine områder
Hjelp
Liv Ingrid Nakken Øverås
CONTRIBUTOR ***

Får ikke hente opp fakturaer fra 2016

av Liv Ingrid Nakken Øverås

Får feilmelding når jeg prøver å se på en faktura fra 2016. Hva kan dette skyldes? Gjelder flere av våre klienter.

11 SVAR 11

av Svein Holanger

Hei Peter

Alle fakturaer skal nå være på plass. Kan du sende meg en personlig melding om hvilke fakturaer du ikke får fram? Navn på klient og fakturanummer.

Peter Junk
PARTNER

av Peter Junk

det er fremdeles feil hos oss. er det bare oss eller gjelder det flere?

 

av Svein Holanger

Er på vei inn. Tok lengre tid enn vi beregnet. 

Peter Junk
PARTNER

av Peter Junk

det kommmer fremdeles feilmelding når vi prøver å hente opp fakturakopi fra 2016. Er feilen snart rettet?

av Svein Holanger

Hei

Dette legges tilbake for alle kunder. Utvikling melder at jobben er forventet ferdig i løpet av dagen i dag. 

Peter Junk
PARTNER

av Peter Junk

Må hver kunde som har samme problem si fra til dere for å få lagt tilbake fakturaer for 2016, eller gjør dere det automatisk for alle bedrifter som ligger i Webfaktura?

av Svein Holanger

Hei

Det er problemer med å vise flere av fakturaene fra 2016. Vi jobber med å legge dem inn igjen, slik at de kan vises.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har samme problemet, finnes det en løsning? Vi skal hente ut faktura fra 2016 til revisor, men får ikke opp noen.

 

- marie

Henning Grindstuen
CHAMPION *

av Henning Grindstuen

Vi sliter også med dette, og får dermed ikke tatt ut fil med fakturaer og sendt revisor. Sender pm med klient og eksempel på fakturaer.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi sliter også, men ikke kun med 2016. Får feilkode: 3145.

av Svein Holanger

Hei

Kan du sende meg konkrete eksempler på fakturaer? Trenger navn på klient og fakturanummer. kan sendes meg som "personlig melding" ved å klikke på bilde av meg.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"