avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CONTRIBUTOR ***

Re: Synkronosering

hva skjer med sync for Visma DI?

Vi jobber med å korrigere problemer med sync mellom Visma DI og Webfaktura. Vi ønsker å installere ny versjon av sync så fort som mulig, men dette er stoppet midlertidig fordi den nye syncen krever adminrettigheter, og det kan være / er et problem i ASP miljø . Vi håper å ha en løsning på dette i løpet av dagen. 

I gjeldende sync har en del kunder fått problem med sync fordi det blir overført en avdeling 0, selv om avdeling ikke er benyttet i fakturaen som skal overføres. Dette er vi i ferd med å korrigere. 

Grunnen til at vi ønsker å installere ny sync, er at valideringen av XML-filer i Visma DI er blitt strengere, og at koder som tidligere ble godkjent på reskontro, ikke lenger er godkjent. Det fører til at bruker må inn og vedlikeholde bunter før oppdatering. 

Som sagt jobber vi med begge disse, og vi håper å ha en ny sync klar i løpet av dagen 

CONTRIBUTOR *

Vi har en kunde hvor web-faktura ikke har synkronisert siden i begynnelsen av februar!!

Sak meldt leveranfør og derfra Visma, purret gjentatte ganger, fungerer ikke!!

Hei

Be din Visma-partner om å eskalerer saken hos Visma. Dette skal dere ha hjelp til å løse.

Feilen med overføring av Avdeling 0 er nå korrigert. Det vil si at synken skal fungere og buntene bli overført. 

CONTRIBUTOR ***

hva må jeg gjøre nå da? 

legges det ut et nytt Sync Program?

CONTRIBUTOR *

Får følgende melding under synkronisering av betalinger:

"Innbetalinger til WEBFaktura

29 Payments found!

Unable to complete request. Internal error."

Betalte faktura ligger åpne i WebFaktura!

Hei

Her må support hjelpe deg med å se hva som går galt.

CHAMPION ***

vi har ikke ASP via Visma DI

så da lurer jeg på..... Må vi innstallere ny Sync hos oss?

(håper ikke alle har dratt på påskeferie 🙂 )