Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Lønnsforum 2020

av Anonymous

Er det bare meg som reagerer litt på prisen for årets forum? Lønnsforum i år er dyrere enn fjoråret, til tross for at det "bare" er et webinar. 

Dette gjør det vanskelig å forsvare deltagelse ovenfor min sjef, noe jeg strengt tatt kan forstå.

 

Noen andre som har noen tanker om dette?

 

4 SVAR 4

av Anne Guro Øverlier

Hei, og takk for deres innspill.
Vi har i flere år tilbudt Lønnsforum digitalt, og flere og flere har benyttet seg av dette. Ved et digitalt tilbud får du anledning til å stille spørsmål, samt se opptak i etterkant i 6 måneder så mange ganger du vil. I tillegg gir den digitale arenaen deg mulighet til å se Lønnsforum når og hvor du selv ønsker, og det faglige innholdet er som alltid helt på topp! Dette er et tilbud vi nå ønsker å videreutvikle, og det vil derfor i år bli satt inn ekstra ressurser på å gjøre den digitale opplevelsen så god som overhodet mulig. Dette gleder vi oss til å vise dere.

 

Vi setter likevel veldig pris på denne tilbakemeldingen, og setter derfor ned prisen med kr 500 pr. dag.

 

Vi håper at vi "sees" på Lønnsforum høst 2020:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har også reagert på prisen. Det vil jo ikke være de samme kostnadene ved et webinar som ved et fysisk kurs. Vi har gitt tilbakemelding på det.

Enel051
CHAMPION ***

av Enel051

Forventer en reduksjon i prisen når dette nå gjøres om til et webinar. Kostnadsnivået vil jo bli et annet.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja, jeg er enig.

Det kunne vært interessant å høre hvordan Visma selv forsvarer dette.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"