for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Er det bare meg som reagerer litt på prisen for årets forum? Lønnsforum i år er dyrere enn fjoråret, til tross for at det "bare" er et webinar.
Dette gjør det vanskelig å forsvare deltagelse ovenfor min sjef, noe jeg strengt tatt kan forstå.
Noen andre som har noen tanker om dette?
Hei, og takk for deres innspill.
Vi har i flere år tilbudt Lønnsforum digitalt, og flere og flere har benyttet seg av dette. Ved et digitalt tilbud får du anledning til å stille spørsmål, samt se opptak i etterkant i 6 måneder så mange ganger du vil. I tillegg gir den digitale arenaen deg mulighet til å se Lønnsforum når og hvor du selv ønsker, og det faglige innholdet er som alltid helt på topp! Dette er et tilbud vi nå ønsker å videreutvikle, og det vil derfor i år bli satt inn ekstra ressurser på å gjøre den digitale opplevelsen så god som overhodet mulig. Dette gleder vi oss til å vise dere.
Vi setter likevel veldig pris på denne tilbakemeldingen, og setter derfor ned prisen med kr 500 pr. dag.
Vi håper at vi "sees" på Lønnsforum høst 2020:)
Vi har også reagert på prisen. Det vil jo ikke være de samme kostnadene ved et webinar som ved et fysisk kurs. Vi har gitt tilbakemelding på det.
Forventer en reduksjon i prisen når dette nå gjøres om til et webinar. Kostnadsnivået vil jo bli et annet.
Ja, jeg er enig.
Det kunne vært interessant å høre hvordan Visma selv forsvarer dette.
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101